18 de novembre, 2005

Blogroll

Això és un auto-post per recordar-me d'actualitzar els links d'aquí a la dreta. La idea no és que la llista s'engreixi molt; hauria de correspondre's més amb la dels que de veritat em miro. Més enllà de vint entrades deixaria de ser pràctica. Entre tres i cinc per apartat pot estar bé.
- Quan tingui temps de fer un volt per la "blocosfera", intentar engreixar la llista dels no-polítics. Visitar na Jacqueline, que darrerament no estava gaire inspirada però qui sap si s'haurà refet.
- N'hi ha algun d'Esquerra força avorrit i buit. Renovar tot aquest apartat. Ja em queixava el primer dia que em costa trobar blocaires esquerranosos interessants. Potser en Partal? Algun sociata heterodox, si n'hi ha?
- Vegilar si en Fabregas segueix amb la seva croada estúpida, i esborrar-lo si s'ho guanya. Potser afegir en Sala-i-Martín, però segur que allò seu és un bloc?
- Trobar ecologistes mínimament seriosos i argumentadors encara és més difícil que amb els d'esquerres. Com és això? Buscar fora dels catalans, si cal.

1 Comments:

At 1/02/2006 4:30 a. m., Blogger Donaire said...

Heu d'activar una mica més la blogosfera (a mi m'agrada més amb g) ERC. Que la dreta ens està donant molta canya
(un sociata em temo que no massa heterodox)

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home